Doskonała obsługa klienta – budowanie pozytywnych relacji

Doskonała obsługa klienta – budowanie pozytywnych relacji

 

Doskonała obsługa klienta - budowanie pozytywnych relacji

 

Adresaci szkolenia: Osoby pracujące na stanowisku sprzedawcy/doradcy klienta, które chcą doskonalić swoje techniki sprzedaży. 

Program szkolenia:
I. Wprowadzenie
• Przedstawienie się prowadzącego i poznanie uczestników
• Omówienie programu szkolenia, celu i oczekiwań
II. Czym jest doskonała obsługa klienta - wprowadzenie
• Doskonała obsługa klienta kluczem do sukcesu
• Rodzaje klientów, ich oczekiwania i problemy
• Obraz idealnego klienta
• Ty też jesteś klientem
III. Skuteczna komunikacja z klientem
• Rodzaje komunikacji z klientem
• Umiejętne zadawanie pytań i aktywne słuchanie czyli inteligencja w obsłudze klienta
• Sytuacje trudne w obsłudze klienta
IV. Strategia obsługi klienta w firmie
• Czy każdego klienta można obsługiwać tak samo?
• Planowanie długofalowych relacji z klientem
• Obsługa klienta, a współpraca z innymi działami w firmie
V. Klient XXI wieku - kim jest i dlaczego jest wymagający?
• Obsługa klienta online, przez telefon i media społecznościowe
• Treści które przyciągają, profile które odpychają
• CRM - droga do doskonałości
VI. Trudne sytuacje i wymagający klienci
• Dlaczego sami tworzymy sytuacje trudne?
• Neutralizowanie sytuacji trudnych w zarodku
• Reagowanie na sytuacje trudne w obsłudze klienta
• Wymagający klient to trudny klient?
VII. Zakończenie
• Podsumowanie
• Sesja pytań i odpowiedzi
• Wręczenie certyfikatów uczestnikom

 

Trener: Tomasz Botwinionek

Metody pracy: 

Nasze szkolenia to praktyczne warsztaty opracowane przez praktyków - ekspertów w swoich dziedzinach. Zajęcia prowadzimy z wykorzystaniem interaktywnych metod pracy z grupą, dyskusji, burzy mózgów, i praktycznych ćwiczeń. Uczestnicy naszych szkoleń zostają wyposażeni w materiały szkoleniowe w formie cyfrowej i/lub papierowej. 

Miejsce realizacji: Słupsk, ul. Tuwima 22 a i 23  Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości

Czas trwania szkolenia: 6 h (1 dzień) Termin szkolenia zostanie ustalony po zebraniu się grupy minimum 8 osób.

Godziny realizacji: Szkolenie realizowane jest w tygodniu, w godzinach między 8:00 -14:00

Szkolenie kończy się uzyskaniem certyfikatu

Cena szkolenia: 299,00 zł/ osoba

Co zawiera cena szkolenia:

  • Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia z uwzględnieniem zakresu obowiązków zawodowych uczestników szkolenia,
  • Prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, w tym przygotowanie ankiet ewaluacyjnych,
  • Zapewnienie materiałów piśmienniczych oraz szkoleniowych w formie skryptu i/lub w formie cyfrowej,
  • Wydanie certyfikatów.

 Zapisy na szkolenie:

W celu zapisania się na szkolenie należy wypełnić oświadczenie uczestnika szkolenia i przesłać go skanem na adres: szkolenia@inkubator.slupsk.pl, a oryginał dostarczyć do biura najpóźniej w dzień realizacji szkolenia. Należy również wnieść opłatę za szkolenie na 3 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia.

Więcej informacji o szkoleniu można uzyskać pod nr tel.  59/846 91 05

Jeśli nie ma na naszej stronie szkolenia lub kursu, który Państwa interesuje, prosimy o kontakt. 

 

Dokumenty do pobrania:

Oświadcznie uczestnika szkolenia/kursu 

Regulamin uczestnika szkoleń prowadzonych poza formą kształcenia ustawicznego    

 

SSIGIP
Kontakt
-
tel. 59 84 69 120
faks 59 84 69 120
ul. Tuwima 22a
76-200 Słupsk
NIP 839-10-13-458